Skip to content

Ieder jaar ben ik op zoek naar nieuwe uitdagingen. En voor 2017 wilde ik graag tijd investeren in nieuwe kennis. Weer terug de schoolbanken in. Een opleiding contentmarketing, daar viel mijn oog op. Enthousiast begon ik in april 2017 aan mijn opleiding bij Beeckestijn Business School. Een enthousiaste club mensen vanuit verschillende gewesten, van een oud Olympisch atlete tot een marketing manager bij een grote energieonderneming.

Naast een aantal colleges, gegeven door experts, koos ik ervoor om de opleiding af te ronden met een plan inclusief eindbeoordelingsgesprek. Op maandagmiddag 23 januari was het moment gekomen. In de wachtruimte dacht ik terug aan de tijd dat ik mijn afstudeerscriptie moest verdedigen. In 2011, toen ter afronding van mijn opleiding Bedrijfscommunicatie in Nijmegen. Zeven jaar later kwamen diezelfde zenuwen weer naar boven. Voldoet mijn plan wel aan alle criteria? Kan ik mijn strategische keuzes voldoende onderbouwen? Ik zal toch wel een voldoende halen? Wordt het harde werken beloond?

Vragenoffensief
Na een vragenoffensief van een klein uurtje door twee experts, werd ik vriendelijk verzocht om naar buiten te gaan. Binnen een paar minuten ging de deur weer open. Ze zijn er snel uit! Is dat een goed óf slecht teken? Gelukkig werd ik meteen verlost. Ik kreeg te horen dat ik mijn plan beoordeeld werd met een 8. Wauw, mijn doel bereikt!

En nu? Even geen opleiding met eindgesprek. Maar wel weer een nieuwe uitdaging. Op zondag 8 april de Viking Run Mud Edition – dertien kilometer rennen en zwoegen door de modder en over obstakels. Hopelijk ga ik ook voor deze test slagen!

Dit vind je misschien ook leuk
Pantein-8062-scaled
Wat levert een campagne mij exact op? Die vraag krijgen we vaker! Niet altijd kunnen we meten wat bijvoorbeeld een storytellingtraject in harde cijfers oplevert. Maar voor onze campagne voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt kunnen we dat wel. Met gepaste trots delen wij onze resultaten.
blog-kraamvisite-MarloesK-5700
I’m back baby! De afgelopen 15 weken schitterde ik bij ons op kantoor door afwezigheid. Op 4 juli werd namelijk ons dochtertje Vieve geboren. Heerlijk zo’n zwangerschapsverlof. Lekker in je coconnetje kruipen om daar 16 weken later weer uit te komen. Dat is in de praktijk toch even anders. En al helemaal in een vak als het onze. Het is overal! Ik was als zwangere vrouw en ben als nieuwbakken moeder namelijk het perfecte doelwit voor fraaie staaltjes contentmarketing. You can run, but you can’t hide. Resultaat: bergen leuke en...