Skip to content

Hi allemaal, mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Lisa en ik ben één van de 2 nieuwe medewerkers van Groep5700!

Na een heel goed oud-op-nieuw ben ik inmiddels al 3 weken ‘binnen’ en ben ik met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid begonnen aan mijn eerste projecten. Mijn kwaliteiten liggen bij het organiseren van evenementen, communicatie en social media. De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest in de eventbranche waar ik in binnen- en buitenland hele mooie events heb mogen organiseren voor diverse bedrijven, van grootschalige publieksevenementen tot kleine en intieme VIP-events.

Ondanks dat ik geen fan ben van de term ‘out-of-the-box’, past het wel helemaal bij mij. Ik vind het ontzettend leuk om creatief na te denken over nieuwe campagnes, team- en klantenbindingsacties en mooie concepten om bedrijven een stap verder te helpen. Ook steek ik mijn neus graag in de online kanalen van bedrijven. Mijn afstuderen stond volledig in het teken van social media en ik heb daarna een jaar in het webcare-team van Rabobank Nederland gewerkt.

We can do it!

Naast werk besteed ik mijn vrije tijd momenteel vooral in ons nieuwe huis waar ik nog ‘even’ word omgeschoold tot allround klusjesvrouw. Met veel hulp van familie wordt dit ons droompaleisje waar we hopelijk over enkele maanden in kunnen trekken.

Onder het mom van ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ sta ik positief en oplossingsgericht in het leven, zie ik (ondanks mijn naam) geen beren op de weg en ga ik nieuwe avonturen graag aan! 😉 Ready? GO!

Lisa de Beer
Communicatie & Organisatie

Dit vind je misschien ook leuk
onsverhaal-3
Onlangs mocht ik een dag op pad om me nog dieper onder te dompelen in het fenomeen contentmarketing. Een geluk bij een ongeluk (letterlijk). Mijn collega Perry zou eigenlijk gaan. Nadat hij in 2015 ook al verstek moest laten gaan, brak hij deze keer een paar dagen voor het congres zijn been. Pech voor Perry, geluk voor mij. Op naar de Jaarbeurs in Utrecht. Graag wil ik met jullie enkele inzichten delen die ik tijdens deze dag heb verkregen. Het congres Contentmarketing  Een klein stukje achtergrond. Het congres Contentmarketing en...
Social,Influencer,Concept.,Media,Content,To,Grab,Like,From,Social
Ik mag er graag over praten, de Weapons of Influence van hoogleraar Psychologie en Marketing Robert Cialdini. Een naam die iedereen die werkt in de marketing en communicatie, intussen wel zou moeten kennen. In 2001 publiceerde hij zes universele principes van beïnvloeding. In het boek Influence beschrijft Cialdini zes wetenschappelijk bewezen verleidingsprincipes (ook wel bekend als Six Principles of Persuasion of Six Universal Truths of Influence) die ingezet kunnen worden om de bezoeker of klant te verleiden tot een bepaalde actie. Enorm boeiende materie. Interessant is dat de technieken allemaal toepasbaar zijn bij contentmarketing. Wederkerigheid...