Skip to content

Hi allemaal, mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Lisa en ik ben één van de 2 nieuwe medewerkers van Groep5700!

Na een heel goed oud-op-nieuw ben ik inmiddels al 3 weken ‘binnen’ en ben ik met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid begonnen aan mijn eerste projecten. Mijn kwaliteiten liggen bij het organiseren van evenementen, communicatie en social media. De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest in de eventbranche waar ik in binnen- en buitenland hele mooie events heb mogen organiseren voor diverse bedrijven, van grootschalige publieksevenementen tot kleine en intieme VIP-events.

Ondanks dat ik geen fan ben van de term ‘out-of-the-box’, past het wel helemaal bij mij. Ik vind het ontzettend leuk om creatief na te denken over nieuwe campagnes, team- en klantenbindingsacties en mooie concepten om bedrijven een stap verder te helpen. Ook steek ik mijn neus graag in de online kanalen van bedrijven. Mijn afstuderen stond volledig in het teken van social media en ik heb daarna een jaar in het webcare-team van Rabobank Nederland gewerkt.

We can do it!

Naast werk besteed ik mijn vrije tijd momenteel vooral in ons nieuwe huis waar ik nog ‘even’ word omgeschoold tot allround klusjesvrouw. Met veel hulp van familie wordt dit ons droompaleisje waar we hopelijk over enkele maanden in kunnen trekken.

Onder het mom van ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ sta ik positief en oplossingsgericht in het leven, zie ik (ondanks mijn naam) geen beren op de weg en ga ik nieuwe avonturen graag aan! 😉 Ready? GO!

Lisa de Beer
Communicatie & Organisatie

Dit vind je misschien ook leuk
Smart Synergie magazine Lisa
Vlak voor Lisa’s vakantie lagen er duizend bladen bij Groep5700 op de mat … het Smart Synergy Magazine was een feit! Wat een mooie mijlpaal. Even terug naar het begin. Anderhalf jaar geleden begonnen wij in opdracht van gemeente Helmond met communicatieadvies bij het project Smart Synergy Helmond. Een samenwerkingsverband van gemeente Helmond en Stichting Bedrijventerreinen Helmond (SBH) om de Helmondse bedrijventerreinen te verduurzamen. Udo schreef een strategisch communicatieplan en Lisa was verantwoordelijk voor de uitvoering hiervan. Smart Synergy Magazine Als kroon op ons werk mochten we voor de zomer van...
Haarlem,,Netherlands,-,Aug,20,,2018:,Front,View,Of,Albert
Appie Today: de nieuwe social zender van Albert Heijn. Zo werd het nieuwe YouTube-kanaal van de supermarktgigant afgelopen 1 februari gelanceerd. Gemaakt voor en door klanten en medewerkers. Met een dagelijkse stroom aan vlogs, informatieve video’s en andere reportages en series, zijn ze de eerste supermarkt die televisie maakt. Gaan die over de aanbiedingen van de komende week? Neen. Denk aan eten, proeven, trends, actualiteiten, blunders en liefde binnen en buiten de supermarkt. Waarom begint een commerciële organisatie met een online televisiekanaal? Sinds wanneer zijn vakkenvullers en kassameisjes programmamakers? Een...