Skip to content

Hi allemaal, mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Lisa en ik ben één van de 2 nieuwe medewerkers van Groep5700!

Na een heel goed oud-op-nieuw ben ik inmiddels al 3 weken ‘binnen’ en ben ik met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid begonnen aan mijn eerste projecten. Mijn kwaliteiten liggen bij het organiseren van evenementen, communicatie en social media. De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest in de eventbranche waar ik in binnen- en buitenland hele mooie events heb mogen organiseren voor diverse bedrijven, van grootschalige publieksevenementen tot kleine en intieme VIP-events.

Ondanks dat ik geen fan ben van de term ‘out-of-the-box’, past het wel helemaal bij mij. Ik vind het ontzettend leuk om creatief na te denken over nieuwe campagnes, team- en klantenbindingsacties en mooie concepten om bedrijven een stap verder te helpen. Ook steek ik mijn neus graag in de online kanalen van bedrijven. Mijn afstuderen stond volledig in het teken van social media en ik heb daarna een jaar in het webcare-team van Rabobank Nederland gewerkt.

We can do it!

Naast werk besteed ik mijn vrije tijd momenteel vooral in ons nieuwe huis waar ik nog ‘even’ word omgeschoold tot allround klusjesvrouw. Met veel hulp van familie wordt dit ons droompaleisje waar we hopelijk over enkele maanden in kunnen trekken.

Onder het mom van ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ sta ik positief en oplossingsgericht in het leven, zie ik (ondanks mijn naam) geen beren op de weg en ga ik nieuwe avonturen graag aan! 😉 Ready? GO!

Lisa de Beer
Communicatie & Organisatie

Dit vind je misschien ook leuk
Coca-cola,Christmas,Truck,Visits,Preston,On,The,2nd,Day,Of
Storytelling biedt ruimte om een gewenste identiteit aan te nemen en een gevoel te creëren bij de doelgroep. Intern geeft het richting aan een organisatie. Het zorgt dat alle medewerkers hetzelfde verhaal uitdragen en de bijbehorende cultuur beleven. Extern focust storytelling niet zo zeer op directe verkoop, maar neemt het publiek mee in het verhaal en de gevoelswereld van het merk. De Coca-Cola-kerstman is een goed voorbeeld. De Coca-Cola-kerstman Coca-Cola speelde een grote rol in het ontstaan van ons huidige beeld van de Kerstman. In de jaren ’30 zocht de frisdrankfabrikant...
blog-tollerant-kerstfeest-5700
Ik zit in mijn degelijke Duitse auto, rij over de Belgische landwegen en hoor een discussie over de verplichte inburgeringscursus voor migranten bij ons Nederland. Meer dan 50% heeft de toets niet gehaald. Het moet strenger, meer regels, zwaardere sancties. Het verkopen van ons Nederlandse gedachtegoed In gedachten denk ik terug aan de middelbare school. Ik was jong en alles was nieuw. Wilde leren en begrijpen hoe die wereld in elkaar zat. Met sommige vakken had ik wel iets; sport, natuurkunde, biologie. Maar dan geschiedenis: ik leef nu, die mensen...