Skip to content

Op 2 januari begon ik 2019, samen met collega Lisa die ook nieuw is, bij Groep5700. Ik begon mijn carrière in de interne communicatie bij Philips, maakte de overstap naar marketing bij designmeubelmerk Artifort en werkte in mijn eigen dorp Geldrop als marketing- en communicatieadviseur bij Rabobank. Altijd had ik de wens om bij een bureau te werken en die komt in 2019 uit.

Bij Groep5700 mag ik gaan doen wat ik het allerleukste vind: campagnes bedenken voor diverse klanten. Samen met jou wil ik op reis gaan om jouw bedrijf of organisatie richting te geven en verder te brengen.

Op reis

Privé reis ik ook graag. Met man en zoonlief naar de camping, met 3 generaties naar het Zwitserse bergdorpje waar mijn ouders al 45 jaar komen en ook alleen. In februari ga ik weer een stukje van de wereld zien wanneer ik mijn oud-collega van Philips in Singapore bezoek.

Ik heb er zin in om in 2019 met Groep5700 op reis te gaan en klanten richting te geven vanuit de ervaringen uit mijn rugzak. Laten we samen op pad gaan!

 

Ingrid Verhagen
Communicatie & Organisatie

Dit vind je misschien ook leuk
Udo Holtappels Groep5700
Ik weet nog dat ik ruim twintig jaar geleden mijn prachtige onderwijsbaan vaarwel zegde en voor mezelf begon. Aan iets nog mooiers, daar was ik van overtuigd. Ik wilde meer en andere dingen doen met taal en tekst. Ik wilde meer vrijheid, zelf aan de slag. Meer met verhalen. Bedrijven en instellingen helpen om goed voor de dag te komen. Ik begon met een eigen tekstbureau, Tekstbureau Holtappels & Vos. Beeld ontbrak en zo werd het tekstbureau opeens Reclamegroep5700. Met de ontwikkeling van het logo voor Stadspromotie Helmond ‘De glimlach...
Udo-diploma-1024x768
Na een opleiding van 9 maanden mag Udo zich Chief Officer Storytelling noemen! “Samen met vier anderen ben ik nu een van de eerste gecertificeerde business storytellers van Nederland. Onder leiding van Annet Scheringa zijn we ondergedompeld in het prachtige vak van verhalen ophalen, analyseren, schrijven en vertellen. Ik ervaar de kracht van verhalen elke dag. Hoe zet je verhalen in om mensen te verbinden aan verandering? Hoe laat je de kracht van je organisatie op een authentieke, andere manier zien? Verhalen raken je in het hart en zetten je...