Skip to content

The summer is magic, oo-o-ooh. Mijn zomer was magisch. En bloedheet. Magisch omdat mijn zoon Kik is geboren. Wat kwam er in die broeierige maanden veel op ons af. Erg bijzonder om mee te mogen maken!

Kik is volop bezig met het ontdekken. De afgelopen maanden heb ik hier fulltime van mogen genieten. Vanaf deze week pak ik ook mijn job bij Groep5700 weer op. Aan mij nu de taak te gaan ontdekken!

Hoezo dan? Ga je niet doen wat je deed?

Deels. Projecten waar ik al mee bezig was, pak ik weer op, zoals het geven van workshops over customer journey’s, maar ook ga ik me bezighouden met nieuwe projecten en concepten die ervoor zorgen dat onze diensten nog scherper, beter, en mooier worden.

Mirte Bouwmans is specialist in Communicatie & Contentmarketing
Mirte Bouwmans is specialist in Communicatie & Contentmarketing

Zo ga ik duiken in customer journey management en merkbeleving. Hoe staat je merk ervoor? Identificeren klanten zich met je merk? Verplaats jij je als bedrijf wel genoeg in je klant en is dat überhaupt wel nodig? Wat ik ook vaak zie is dat de bedrijven zo krampachtig bezig zijn met het beschrijven van hun externe customer journey dat ze kernbedrijfsprocessen uit het oog verliezen en links laten liggen. Zoals corporate branding en employee advocacy (weet je niet wat dit laatste is, bel me dan even). Zonde!

Waar help ik dan mee?

Goede vraag! Vaak help ik al door de gaten zichtbaar te maken tijdens gesprekken en werksessies door middel van leuke werkvormen. Geen ingewikkelde branding-modellen, maar gewoon simpele vragen over je bedrijfsvoering en klantcontact.

Ik heb nu al weer zin om klanten weer van (soms ongevraagd) advies te gaan voorzien! En hopelijk heb je je kunnen concentreren op mijn verhaal en ben je niet afgeleid door dat liedje in je hoofd.

The summer is magic, oo-o-ooh.

Dit vind je misschien ook leuk
Red,Heart,On,Piano,Keys,,Vintage,Color,,Valentines,Background
Elke keer weer als we een workshop storytelling geven, vind ik het spannend hoe mensen het zullen ervaren. Gaan ze geïnspireerd de deur uit? Willen ze graag verhalen op gaan halen bij collega’s of bij klanten? Laatst nog, gaven we bij een bank aan medewerkers een workshop. We begonnen met de vraag ‘bij welk liedje heb je een speciale herinnering?’. De mooiste en meest verdrietige momenten worden gedeeld. Zoals de openingsdans op haar ultieme trouwdag, de geur van vers gemaaid gras van het weiland waar langs hij vroeger naar school...
Pen,,Notebook,And,Computer,Keyboard
Cruciaal: de titel van je blog. Een goede titel zorgt er voor dat de bezoeker verleid wordt om door te klikken naar het artikel, vanaf de homepage van je website of vanuit bijvoorbeeld Facebook of Twitter. Maak de lezer nieuwsgierig en zorg ervoor dat hij klikt op je titel! Zeg nou zelf: Welk product versloeg dit jaar de rookworst bij Hema? is toch beter dan de nieuwskop Rompertjes best verkochte product bij Hema? De titel van je blog: tips op een rij Prikkel! Welk product versloeg dit jaar de rookworst bij Hema?...