Skip to content

The summer is magic, oo-o-ooh. Mijn zomer was magisch. En bloedheet. Magisch omdat mijn zoon Kik is geboren. Wat kwam er in die broeierige maanden veel op ons af. Erg bijzonder om mee te mogen maken!

Kik is volop bezig met het ontdekken. De afgelopen maanden heb ik hier fulltime van mogen genieten. Vanaf deze week pak ik ook mijn job bij Groep5700 weer op. Aan mij nu de taak te gaan ontdekken!

Hoezo dan? Ga je niet doen wat je deed?

Deels. Projecten waar ik al mee bezig was, pak ik weer op, zoals het geven van workshops over customer journey’s, maar ook ga ik me bezighouden met nieuwe projecten en concepten die ervoor zorgen dat onze diensten nog scherper, beter, en mooier worden.

Mirte Bouwmans is specialist in Communicatie & Contentmarketing
Mirte Bouwmans is specialist in Communicatie & Contentmarketing

Zo ga ik duiken in customer journey management en merkbeleving. Hoe staat je merk ervoor? Identificeren klanten zich met je merk? Verplaats jij je als bedrijf wel genoeg in je klant en is dat überhaupt wel nodig? Wat ik ook vaak zie is dat de bedrijven zo krampachtig bezig zijn met het beschrijven van hun externe customer journey dat ze kernbedrijfsprocessen uit het oog verliezen en links laten liggen. Zoals corporate branding en employee advocacy (weet je niet wat dit laatste is, bel me dan even). Zonde!

Waar help ik dan mee?

Goede vraag! Vaak help ik al door de gaten zichtbaar te maken tijdens gesprekken en werksessies door middel van leuke werkvormen. Geen ingewikkelde branding-modellen, maar gewoon simpele vragen over je bedrijfsvoering en klantcontact.

Ik heb nu al weer zin om klanten weer van (soms ongevraagd) advies te gaan voorzien! En hopelijk heb je je kunnen concentreren op mijn verhaal en ben je niet afgeleid door dat liedje in je hoofd.

The summer is magic, oo-o-ooh.

Dit vind je misschien ook leuk
Groep5700
Vandaag is het precies een jaar geleden dat mijn eerste werkdag bij Groep5700 begon. Ik weet nog dat ik de kinderen naar school had gebracht en dat ik even in de auto tijd had voor mezelf om te bedenken wat ik nooit zou kunnen bedenken van tevoren; namelijk hoe de eerste dag zou zijn. Na 100 scenario’s te hebben uitgedacht, parkeerde ik mijn auto, liep naar de voordeur en belde aan – omdat ik op die eerste dag natuurlijk nog geen sleutel had. Alleen luisteren Kopje koffie, luisteren naar de verhalen...
helmondse-musical-5700
Toen er in 2013 een organisatie werd gebouwd rond een droom, een Helmondse musical, kwam ik erbij voor de communicatie. Anderhalf jaar later hadden we tien keer een uitverkochte Berry, de Musical. Over twee maanden hopen we hetzelfde te bereiken met de opvolger, Verhaal van de Knaal. Cast, script, decor en muziek zijn veelbelovend! In dit artikel: waarom delen we mooie verhalen? Lid worden van de familie Bij het ontzettend gave project heb ik veel nieuwe inzichten vergaard waar uiteindelijk ook onze klanten baat bij hebben. Ik doel dan met name...