Skip to content
Nieuwe website voor Spoormakers Notarissen

Veel mensen hebben bij een notaris het beeld van een oudere man, strak in pak, die hele moeilijke woorden gebruikt. Dat geldt niet voor Spoormakers Notarissen. En dat wilden ze dan ook laten zien en vertellen. Onze uitdaging: een nieuwe moderne website ontwikkelen waar geen speld tussen te krijgen valt.

Bijna tien jaar geleden maakten we de vorige website van het Helmondse notariskantoor. En, zoals dat nu eenmaal gaat in de praktijk, werd er steeds meer informatie toegevoegd. We gingen terug naar de basis met drie rechtsgebieden: familie-en erfrecht, onroerend goed en ondernemingsrecht. Met op iedere pagina herkenbare vragen per onderwerp die cliënten kunnen hebben.

De notaris? Dat zijn wij

Nieuw is de ‘Over ons’ pagina. Heel belangrijk, want om jouw wensen op papier te kunnen zetten is het belangrijk dat je de notaris alles vertelt. Alleen zo kunnen zij jouw belangen het beste behartigen. Om dat vertrouwen te krijgen, stelt het hele team van Spoormakers Notarissen zich alvast voor op de website.

Gewoon Bart

Eigenaar Bart Spoormakers geeft zelf het goede voorbeeld op zijn voorstelpagina. ‘Mijn vader liet zich op kantoor door de medewerkers graag aanspreken met ‘notaris’. Dat vond hij gepast. Dat is nu echt het generatieverschil; dat hoeft voor mij niet. Ik ben hier op kantoor gewoon Bart.’

Fotoshoot

Foto’s zeggen nog veel meer dan woorden. Daarom adviseren wij bij het maken van een nieuwe website ook altijd om nieuwe beelden te laten schieten. Onze partner fotograaf Dave van Hout legde alle medewerkers op de gevoelige plaat vast. Zoals ze zijn: professioneel, vakbekwaam, maar ook als vertrouwde, benaderbare club die in gewone mensentaal uitlegt wat een akte inhoudt.

Website is live

Het resultaat staat inmiddels live. Nog altijd valt er juridisch gezien geen speld tussen te krijgen. Door de nieuwe teksten en beelden voel je dat je bij deze club aan het juiste adres bent. Benieuwd naar het eindresultaat? Neem dan een kijkje op de nieuwe website van Spoormakers Notarissen.

Ook een nieuwe website nodig? Neem dan contact met ons op!

Dit vind je misschien ook leuk
Social,Influencer,Concept.,Media,Content,To,Grab,Like,From,Social
Ik mag er graag over praten, de Weapons of Influence van hoogleraar Psychologie en Marketing Robert Cialdini. Een naam die iedereen die werkt in de marketing en communicatie, intussen wel zou moeten kennen. In 2001 publiceerde hij zes universele principes van beïnvloeding. In het boek Influence beschrijft Cialdini zes wetenschappelijk bewezen verleidingsprincipes (ook wel bekend als Six Principles of Persuasion of Six Universal Truths of Influence) die ingezet kunnen worden om de bezoeker of klant te verleiden tot een bepaalde actie. Enorm boeiende materie. Interessant is dat de technieken allemaal toepasbaar zijn bij contentmarketing. Wederkerigheid...
project 80 jaar vrijheid
Samen met studenten van Ter AA werkt onze Udo in het Learning Lab aan een bijzonder boek ter gelegenheid van 80 jaar vrijheid. Dit boek vertelt de verhalen van vluchtelingen die naar Helmond zijn gekomen. Waar deze mensen vandaan komen, hoe ze Helmond ervaren, wat ze aan de stad bijdragen en wat Helmond hen biedt. Udo begeleidt de studenten in gesprekstechnieken en storytelling, zodat zij de verhalen goed kunnen vastleggen.   Luisteren, samenvatten en doorvragen In het Learning Lab volgen de studenten onder andere een een workshop over de LSD...