Skip to content

Lisa en Frederique zijn de afgelopen tijd hard bezig geweest om verschillende evenementen van Savant Zorg te organiseren. Savant wilde namelijk een aantal inspiratiedagen én een symposium om Samen in Beweging te gaan en het Rijnlands Werken onder de aandacht te brengen.

Het Rijnlands Werken nam de Regiegroep van Savant vooral op zich. Aan ons de taak om de perfecte locaties te zoeken, het concept voor het symposium uit te werken, uitdagende workshops vast te leggen, een aanmeldpagina te ontwikkelen en natuurlijk bij te houden en de doorloop van de evenementen zo te regelen dat iedereen precies wist wat hem of haar stond te wachten.

 

De inspiratiedagen vonden plaats in de creatieve en open omgeving van Green Valley Estate Jurriaan Cals en Jaap Peters namen de medewerkers van Savant mee in het werken volgens het Rijnlandse gedachtegoed. Regie in eigen handen dus!

Het Symposium vond plaats in de Human Campus. Door een fijne samenwerking verliep ook dit op rolletjes en hebben de deelnemers mogen genieten van een aantal workshops. Zo werd er hard gelachen tijdens de lachworkshop, getekend en gebrainstormd, muziek gemaakt, werden er bergen verzet en zijn deelnemers mee bij het improvisatietheater waarbij vakmensen kunnen, durven en mogen improviseren tijdens hun werk (en daarbuiten).

 

Het waren in totaal 7 geslaagde dagen waarbij het Rijnlandse gedachtegoed in beweging is gezet. 24 juni sluit Savant nog af met een mooi feest voor al hun vakmensen en komende jaren blijven zij elkaar inspireren over het Rijnlandse gedachtegoed. Veel plezier allemaal!

Wil jij voor jouw organisatie ook een (reeks) evenementen organiseren of heb je een andere vraag op organisatie en/of communicatiegebied? Neem dan gerust contact op!

Dit vind je misschien ook leuk
Pantein-8062-scaled
Wat levert een campagne mij exact op? Die vraag krijgen we vaker! Niet altijd kunnen we meten wat bijvoorbeeld een storytellingtraject in harde cijfers oplevert. Maar voor onze campagne voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt kunnen we dat wel. Met gepaste trots delen wij onze resultaten.
Pen,,Notebook,And,Computer,Keyboard
Cruciaal: de titel van je blog. Een goede titel zorgt er voor dat de bezoeker verleid wordt om door te klikken naar het artikel, vanaf de homepage van je website of vanuit bijvoorbeeld Facebook of Twitter. Maak de lezer nieuwsgierig en zorg ervoor dat hij klikt op je titel! Zeg nou zelf: Welk product versloeg dit jaar de rookworst bij Hema? is toch beter dan de nieuwskop Rompertjes best verkochte product bij Hema? De titel van je blog: tips op een rij Prikkel! Welk product versloeg dit jaar de rookworst bij Hema?...