Skip to content
10 juni 2017

Wat een geweldig feest was het. Groep5700 bestaat tien jaar en dat vierden we op 8 juni bij Los op ’t Veld, een popup-restaurant in een weiland vlakbij ons kantoor. Zo’n 150 gasten hebben met ons genoten van goed eten, een inspirerend verhaal van Jan Driessen, een loterij met een knipoog (maar wel hele mooie prijzen!) en veel gezelligheid. Een hele mooie herinnering! Wij bedanken iedereen die erbij was. Op naar de volgende tien jaar!

 

Dit vind je misschien ook leuk
Coca-cola,Christmas,Truck,Visits,Preston,On,The,2nd,Day,Of
Storytelling biedt ruimte om een gewenste identiteit aan te nemen en een gevoel te creëren bij de doelgroep. Intern geeft het richting aan een organisatie. Het zorgt dat alle medewerkers hetzelfde verhaal uitdragen en de bijbehorende cultuur beleven. Extern focust storytelling niet zo zeer op directe verkoop, maar neemt het publiek mee in het verhaal en de gevoelswereld van het merk. De Coca-Cola-kerstman is een goed voorbeeld. De Coca-Cola-kerstman Coca-Cola speelde een grote rol in het ontstaan van ons huidige beeld van de Kerstman. In de jaren ’30 zocht de frisdrankfabrikant...
Groep 5700 Team
Dat vroegen de multidisciplinaire studententeams van het Learning Lab die ons nieuwe kantoor bezochten. Met 6 verschillende medewerkers, krijg je ook 6 verschillende verhalen. Maar voor wie ons (nog) niet zo goed kent: dit doen wij! Contentspecialist Ingrid: ‘Wij zijn het leukste communicatiebureau van Helmond!’ Communicatiespecialist Frederique: ‘Bij ons kun je terecht voor strategisch advies, maar ook voor praktische communicatiemiddelen.’ Vormgever Jorgen: ‘Opdrachtgevers komen vaak binnen met de vraag voor een nieuw logo, een website of een brochure.’ Chief Storytelling Officer Udo: ‘Bij alles wat we doen staan verhalen centraal....