Skip to content

Frank van der Zanden is geen onbekende in de Brainport regio. Na een loopbaan van ruim 20 jaar bij Rabobank, komt deze verbinder in hart en nieren Groep5700 versterken als new business manager en sparringpartner. Voor wie Frank nog niet kent, stelt hij zichzelf hieronder voor.

Verbinden, waardecreatie en impact

‘We leven in een continu veranderende wereld met een hoge mate van onzekerheid en complexiteit. De afgelopen jaren heb ik met veel ondernemende mensen om tafel gezeten en trajecten begeleid in diverse sectoren. Daarin zijn drie dingen cruciaal: Mensen verbinden, waardecreatie en impact maken. In mijn nieuwe rol bij Groep5700 neem ik klanten mee op reis. Onderweg zullen we beren op de weg tegenkomen, maar door continue bij te sturen en anticiperen op ontwikkelingen gaan we samen koerswinst boeken.

Samen op kop

Samen bereik je meer dan alleen. Daar geloof ik heilig in. Als friskijker en dwarsdenker help ik organisaties om even pas op de plaats te maken. Even stil staan in de beweging, de onderste steen  boven halen om vervolgens te versterken. Focus op de bedoeling in het belang van de klant achter de klant (bijdrage-beginsel). Organisaties die waarden gedreven zijn, hebben namelijk een voorsprong op hun concurrenten dankzij bevlogen medewerkers en loyale klanten (ambassadeurs). Zo komen we samen op kop!

Aandacht is het nieuwe goud. Communicatie draait om mensen, en mensen binden aan jouw verhaal. Dan kom je pas echt tot duurzame oplossingen met optimaal resultaat.

Keertje samen sparren? Neem dan contact met mij op.

Frank van der Zanden
Frank@groep5700.nl
06-29200462

Dit vind je misschien ook leuk
Man,Holding,Booklet,With,Phrase,Golden,Rules,At,Grey,Table,
Een paar jaar geleden sprak ik met de communicatiemanager van een bedrijf in onze regio. Hij zat met twee uitdagingen. Hij was aanwezig op enkele sociale media, maar de dialoog wilde maar niet op gang komen. Hij was al maanden bezig, maar het bleef eenrichtingsverkeer. Het andere probleem: hoewel hij verguld was met de online aanwezigheid van de belangrijkste ambassadeurs, de medewerkers van het bedrijf, was hij lang niet altijd even blij met de aard van hun berichten. Ze waren nogal eens seksistisch van aard, of weinig genuanceerd als het ging...
Pantein-8062-scaled
Wat levert een campagne mij exact op? Die vraag krijgen we vaker! Niet altijd kunnen we meten wat bijvoorbeeld een storytellingtraject in harde cijfers oplevert. Maar voor onze campagne voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt kunnen we dat wel. Met gepaste trots delen wij onze resultaten.