Skip to content

Frank van der Zanden is geen onbekende in de Brainport regio. Na een loopbaan van ruim 20 jaar bij Rabobank, komt deze verbinder in hart en nieren Groep5700 versterken als new business manager en sparringpartner. Voor wie Frank nog niet kent, stelt hij zichzelf hieronder voor.

Verbinden, waardecreatie en impact

‘We leven in een continu veranderende wereld met een hoge mate van onzekerheid en complexiteit. De afgelopen jaren heb ik met veel ondernemende mensen om tafel gezeten en trajecten begeleid in diverse sectoren. Daarin zijn drie dingen cruciaal: Mensen verbinden, waardecreatie en impact maken. In mijn nieuwe rol bij Groep5700 neem ik klanten mee op reis. Onderweg zullen we beren op de weg tegenkomen, maar door continue bij te sturen en anticiperen op ontwikkelingen gaan we samen koerswinst boeken.

Samen op kop

Samen bereik je meer dan alleen. Daar geloof ik heilig in. Als friskijker en dwarsdenker help ik organisaties om even pas op de plaats te maken. Even stil staan in de beweging, de onderste steen  boven halen om vervolgens te versterken. Focus op de bedoeling in het belang van de klant achter de klant (bijdrage-beginsel). Organisaties die waarden gedreven zijn, hebben namelijk een voorsprong op hun concurrenten dankzij bevlogen medewerkers en loyale klanten (ambassadeurs). Zo komen we samen op kop!

Aandacht is het nieuwe goud. Communicatie draait om mensen, en mensen binden aan jouw verhaal. Dan kom je pas echt tot duurzame oplossingen met optimaal resultaat.

Keertje samen sparren? Neem dan contact met mij op.

Frank van der Zanden
Frank@groep5700.nl
06-29200462

Dit vind je misschien ook leuk
Red,Heart,On,Piano,Keys,,Vintage,Color,,Valentines,Background
Elke keer weer als we een workshop storytelling geven, vind ik het spannend hoe mensen het zullen ervaren. Gaan ze geïnspireerd de deur uit? Willen ze graag verhalen op gaan halen bij collega’s of bij klanten? Laatst nog, gaven we bij een bank aan medewerkers een workshop. We begonnen met de vraag ‘bij welk liedje heb je een speciale herinnering?’. De mooiste en meest verdrietige momenten worden gedeeld. Zoals de openingsdans op haar ultieme trouwdag, de geur van vers gemaaid gras van het weiland waar langs hij vroeger naar school...
helmondse-musical-5700
Toen er in 2013 een organisatie werd gebouwd rond een droom, een Helmondse musical, kwam ik erbij voor de communicatie. Anderhalf jaar later hadden we tien keer een uitverkochte Berry, de Musical. Over twee maanden hopen we hetzelfde te bereiken met de opvolger, Verhaal van de Knaal. Cast, script, decor en muziek zijn veelbelovend! In dit artikel: waarom delen we mooie verhalen? Lid worden van de familie Bij het ontzettend gave project heb ik veel nieuwe inzichten vergaard waar uiteindelijk ook onze klanten baat bij hebben. Ik doel dan met name...