Skip to content

Groep5700 ken ik al een tijdje. Als echte import-Helmonder heb ik heel wat gave projecten en evenementen van 5700 mogen meemaken.

Direct na mijn studie liep ik hier dan ook binnen, even kennismaken en kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Helaas kwam het toen nog iets te vroeg, maar nu is het zover!

De afgelopen drie jaar heb ik bij een werving & selectiebureau als recruiter en accountmanager gewerkt. Veel bellen, veel klanten en veel helpen, hartstikke leuk! Al wilde ik wel weer de creativiteit opzoeken. Zo liep ik weer binnen op de Kerkstraat en bleken onze ambities en groeipaden passend te zijn waardoor ik 1 september 2021 ben begonnen.

Zelf ben ik ondernemend, spontaan en heb ik een enorme winnaarsmentaliteit. Erg gevat en enthousiast ingesteld, dus dat past wel bij het team! Met behoorlijk veel leergierigheid sta ik altijd open voor zaken die misschien niet zo zijn uitgestippeld, maar wel zo lopen.

Als communicatieadviseur en projectleider zal ik veel buiten de deur te vinden zijn. Samen met diverse klanten ga ik kijken hoe we strategische communicatie het beste in kunnen zetten. Door mijn studie Communicatie gericht op Event, Muziek, Entertainment en Gaming (CO IEMES) heb ik de creatieve industrie van binnenuit leren kennen. Op die manier kijk ik verder dan het standaard communicatieplan en kijk ik dus echt naar de juiste (op maat gemaakte) oplossing voor jou!

Benieuwd hoe we jouw ambitie concreet kunnen maken? Ik heb mijn koffie het liefst zwart ?!

Dit vind je misschien ook leuk
Udo Holtappels Groep5700
Ik weet nog dat ik ruim twintig jaar geleden mijn prachtige onderwijsbaan vaarwel zegde en voor mezelf begon. Aan iets nog mooiers, daar was ik van overtuigd. Ik wilde meer en andere dingen doen met taal en tekst. Ik wilde meer vrijheid, zelf aan de slag. Meer met verhalen. Bedrijven en instellingen helpen om goed voor de dag te komen. Ik begon met een eigen tekstbureau, Tekstbureau Holtappels & Vos. Beeld ontbrak en zo werd het tekstbureau opeens Reclamegroep5700. Met de ontwikkeling van het logo voor Stadspromotie Helmond ‘De glimlach...
Media,Journalism,Global,Daily,News,Content,Concept
Belangrijk: Create content so good people want to share them on their own. Niet het aantal fans; met name interactie bepaalt bereik! Structureel content maken die werkt, die dus betrokkenheid genereert, betekent dat je de juiste balans moet vinden. Maar wat werkt? Wat levert reacties, likes, shares etc. op? Groep5700 werkt al jaren met deze zeven wetmatigheden: Inspireer mij/help mij: tips, kennis delen. Inspireren. Vermaak mij: puzzels/raadsels, humor, nostalgie. Ik ben bijzonder: bijvoorbeeld Facebookers een sneak preview geven van nieuwe game; dag erop pas de release voor de rest van...