Skip to content

Groep5700 ken ik al een tijdje. Als echte import-Helmonder heb ik heel wat gave projecten en evenementen van 5700 mogen meemaken.

Direct na mijn studie liep ik hier dan ook binnen, even kennismaken en kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Helaas kwam het toen nog iets te vroeg, maar nu is het zover!

De afgelopen drie jaar heb ik bij een werving & selectiebureau als recruiter en accountmanager gewerkt. Veel bellen, veel klanten en veel helpen, hartstikke leuk! Al wilde ik wel weer de creativiteit opzoeken. Zo liep ik weer binnen op de Kerkstraat en bleken onze ambities en groeipaden passend te zijn waardoor ik 1 september 2021 ben begonnen.

Zelf ben ik ondernemend, spontaan en heb ik een enorme winnaarsmentaliteit. Erg gevat en enthousiast ingesteld, dus dat past wel bij het team! Met behoorlijk veel leergierigheid sta ik altijd open voor zaken die misschien niet zo zijn uitgestippeld, maar wel zo lopen.

Als communicatieadviseur en projectleider zal ik veel buiten de deur te vinden zijn. Samen met diverse klanten ga ik kijken hoe we strategische communicatie het beste in kunnen zetten. Door mijn studie Communicatie gericht op Event, Muziek, Entertainment en Gaming (CO IEMES) heb ik de creatieve industrie van binnenuit leren kennen. Op die manier kijk ik verder dan het standaard communicatieplan en kijk ik dus echt naar de juiste (op maat gemaakte) oplossing voor jou!

Benieuwd hoe we jouw ambitie concreet kunnen maken? Ik heb mijn koffie het liefst zwart ?!

Dit vind je misschien ook leuk
Ingrid-Marloes-5700
Leuk, fantastische content, maar wanneer kom je nou tot de beste content? En wat zijn veelgemaakte fouten? We moeten onze lezers activeren, raken, ze beïnvloeden, betrokken maken. Onderdeel uitmaken van hun levens, hun dagelijkse timeline, hun gesprekken. We lazen vorig jaar Epic Content van goeroe Joe Pulizzi. Dit zijn z’n belangrijkste tips, aangevuld met onze opmerkingen. Fantastische content De zes principes van fantastische content: Voorzie in een behoefte. Je content moet van nut zijn voor je klant, een vraag beantwoorden of een probleem oplossen. Dat is belangrijker dan vertellen over...
Groep 5700 - Gymnasium Bernrode
En dus mogen wij weer aan de slag voor Gymnasium Bernrode. De rode draad voor alle communicatiemiddelen? Dat is het verhaal van Bernrode. Lees hier waarom verhalen ertoe doen en hoe je deze kunt gebruiken voor je website, open dag en het mediateam!