Skip to content
16 maart 2018

Ieder jaar ben ik op zoek naar nieuwe uitdagingen. En voor 2017 wilde ik graag tijd investeren in nieuwe kennis. Weer terug de schoolbanken in. Een opleiding contentmarketing, daar viel mijn oog op. Enthousiast begon ik in april 2017 aan mijn opleiding bij Beeckestijn Business School. Een enthousiaste club mensen vanuit verschillende gewesten, van een oud Olympisch atlete tot een marketing manager bij een grote energieonderneming.

Naast een aantal colleges, gegeven door experts, koos ik ervoor om de opleiding af te ronden met een plan inclusief eindbeoordelingsgesprek. Op maandagmiddag 23 januari was het moment gekomen. In de wachtruimte dacht ik terug aan de tijd dat ik mijn afstudeerscriptie moest verdedigen. In 2011, toen ter afronding van mijn opleiding Bedrijfscommunicatie in Nijmegen. Zeven jaar later kwamen diezelfde zenuwen weer naar boven. Voldoet mijn plan wel aan alle criteria? Kan ik mijn strategische keuzes voldoende onderbouwen? Ik zal toch wel een voldoende halen? Wordt het harde werken beloond?

Vragenoffensief
Na een vragenoffensief van een klein uurtje door twee experts, werd ik vriendelijk verzocht om naar buiten te gaan. Binnen een paar minuten ging de deur weer open. Ze zijn er snel uit! Is dat een goed óf slecht teken? Gelukkig werd ik meteen verlost. Ik kreeg te horen dat ik mijn plan beoordeeld werd met een 8. Wauw, mijn doel bereikt!

En nu? Even geen opleiding met eindgesprek. Maar wel weer een nieuwe uitdaging. Op zondag 8 april de Viking Run Mud Edition – dertien kilometer rennen en zwoegen door de modder en over obstakels. Hopelijk ga ik ook voor deze test slagen!

Dit vind je misschien ook leuk
Media,Journalism,Global,Daily,News,Content,Concept
Goede contentmarketing bedrijven? Tot goede content komen? Check even onderstaande aanbevelingen voor je begint. Voorzie in een behoefte. Je content moet van nut zijn voor je klant: een vraag beantwoorden of een probleem oplossen. Dat is belangrijker dan vertellen over je product of dienst. Wees consistent. Los verwachtingen in. Als je je ergens aan committeert, ga daar dan ook naar leven. Of het nou gaat om een maandelijks magazine of een dagelijkse nieuwsmail: deliver. Wees menselijk. Wees jezelf. Vind een tone of voice en ga delen. Een mens is niet...
10-jaar-5700
Wat een geweldig feest was het. Groep5700 bestaat tien jaar en dat vierden we op 8 juni bij Los op ’t Veld, een popup-restaurant in een weiland vlakbij ons kantoor. Zo’n 150 gasten hebben met ons genoten van goed eten, een inspirerend verhaal van Jan Driessen, een loterij met een knipoog (maar wel hele mooie prijzen!) en veel gezelligheid. Een hele mooie herinnering! Wij bedanken iedereen die erbij was. Op naar de volgende tien jaar!