Skip to content
Krantartikel preventieakkoord

Aan het eind van het jaar kijken we bij Groep5700 graag terug op impactvolle projecten waarbij we wat teruggeven aan ons eigen postcodegebied. Bij de een als kartrekker, voor de ander organiseren we evenementen of zetten we onze talenten in op het gebied van strategische communicatie of gedragsverandering. Dit zijn onze hoogtepunten van 2023!

Preventieakkoord in het Eindhovens Dagblad

Waar we allemaal gelukkig van worden, is iets betekenen voor onze mooie stad Helmond. Dat werd vanochtend duidelijk voor iedereen die de krant opensloeg. Er staat namelijk een groot artikel in het Eindhovens Dagblad over het preventieakkoord. Waar wij, in samenwerking met Gemeente Helmond, Novadic-Kentron, LEVgroep en GGD Brabant-Zuidoost, een cursus ontwikkelden om jongeren in te laten zien dat drank en andere drugs achter het stuur écht een no-go zijn. De eerste pilots lopen nog, maar in 2024 geven we graag een vervolg aan dit maatschappelijke project!

Literair café

En niet alleen het preventieakkoord stond deze week in de krant, ook onze bijdrage op literair gebied werd niet over het hoofd gezien. Udo zet zich als voorzitter al lange tijd in voor het Literair Café Helmond. Het vorige seizoen was een groot succes en 2024 staat alweer in de startblokken. Samen met de bibliotheek, gemeente Helmond en CultuurContact ontwikkelden we een schrijfwedstrijd. Niemand minder dan Arnon Grunberg zit in de jury en nam een filmpje op met schrijftips, speciaal voor middelbare scholieren.

Literair café Helmond 2024

Wat er verder gebeurt in Helmond

Het preventieakkoord en Literair Café Helmond mogen dan de krant gehaald hebben… Er zijn nog tal van andere projecten waar we ons jaarlijks voor inzetten buiten de schijnwerpers! Zo sponsorden we ook dit jaar weer de sinterklaasmarkt van Volksbelang en zijn we als partner nauw betrokken bij de Week van Digitaal Bewustzijn. Daar schreven we eerder een blog over. Inloophuis De Cirkel mag ook altijd bij ons aankloppen voor een nieuwe flyer of voor vragen zijn over social media. Al zijn er dat de laatste tijd maar weinig. Na onze Social Media workshop weten zij goed raad met Facebook! Tot slot zetten we ons in voor andere Helmondse belangen zoals de Keiebijters, De Helmondse Musical en natuurlijk SV de Braak 😉!

Digitaal bewust Helmond

Dit vind je misschien ook leuk
Coca-cola,Christmas,Truck,Visits,Preston,On,The,2nd,Day,Of
Storytelling biedt ruimte om een gewenste identiteit aan te nemen en een gevoel te creëren bij de doelgroep. Intern geeft het richting aan een organisatie. Het zorgt dat alle medewerkers hetzelfde verhaal uitdragen en de bijbehorende cultuur beleven. Extern focust storytelling niet zo zeer op directe verkoop, maar neemt het publiek mee in het verhaal en de gevoelswereld van het merk. De Coca-Cola-kerstman is een goed voorbeeld. De Coca-Cola-kerstman Coca-Cola speelde een grote rol in het ontstaan van ons huidige beeld van de Kerstman. In de jaren ’30 zocht de frisdrankfabrikant...
Foto 3 (2)
Groep5700 ken ik al een tijdje. Als echte import-Helmonder heb ik heel wat gave projecten en evenementen van 5700 mogen meemaken. Direct na mijn studie liep ik hier dan ook binnen, even kennismaken en kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Helaas kwam het toen nog iets te vroeg, maar nu is het zover! De afgelopen drie jaar heb ik bij een werving & selectiebureau als recruiter en accountmanager gewerkt. Veel bellen, veel klanten en veel helpen, hartstikke leuk! Al wilde ik wel weer de creativiteit opzoeken. Zo liep...