Skip to content

Op 2 januari begon ik 2019, samen met collega Lisa die ook nieuw is, bij Groep5700. Ik begon mijn carrière in de interne communicatie bij Philips, maakte de overstap naar marketing bij designmeubelmerk Artifort en werkte in mijn eigen dorp Geldrop als marketing- en communicatieadviseur bij Rabobank. Altijd had ik de wens om bij een bureau te werken en die komt in 2019 uit.

Bij Groep5700 mag ik gaan doen wat ik het allerleukste vind: campagnes bedenken voor diverse klanten. Samen met jou wil ik op reis gaan om jouw bedrijf of organisatie richting te geven en verder te brengen.

Op reis

Privé reis ik ook graag. Met man en zoonlief naar de camping, met 3 generaties naar het Zwitserse bergdorpje waar mijn ouders al 45 jaar komen en ook alleen. In februari ga ik weer een stukje van de wereld zien wanneer ik mijn oud-collega van Philips in Singapore bezoek.

Ik heb er zin in om in 2019 met Groep5700 op reis te gaan en klanten richting te geven vanuit de ervaringen uit mijn rugzak. Laten we samen op pad gaan!

 

Ingrid Verhagen
Communicatie & Organisatie

Dit vind je misschien ook leuk
Dorpshuizen Laarbek. lokatie Dorpshuis Lieshout aan de grotenhof 2 (© foto: joost Duppen )
De gemeente Laarbeek wilde een laagdrempelige plek bieden voor iedereen. Zo ontstonden er Huiskamers in de dorpskernen van Beek en Donk, Mariahout en Lieshout. Dit bleek een complexe klus, dus werd Kim van Uden gevraagd als kwartiermaker om het project van de Huiskamers Laarbeek aan te jagen. Ze vroeg Lisa om mee te gaan, om vooral op het vlak van communicatie te ondersteunen. Een mooie opdracht waar onze expertises van communicatie- en procesbegeleiding elkaar versterken. Lees in deze blog meer over de communicatiemiddelen die wij maakten om de Huiskamers op...
Blog dag offline in 2017 - foto
Een gewone dinsdag in september. Onderweg naar mijn werk bedenk ik me wat ik vandaag af wil gaan maken, voor wil bereiden en welke gesprekken ik vandaag te voeren heb. Hoe anders kan het gaan! Bij het opstarten van mijn computer leek er al iets mis: een vreemde foutmelding, niet eerder gezien. Wat nu? Jørgen erbij geroepen. ‘Dit lijkt een probleem’, is zijn reactie. En hij begint te bellen met onze ICT-ondersteuning. Dit was om 08:30 uur vanmorgen. Zojuist, om 16:00 uur, konden we weer online. Want het trof niet...