Skip to content
Udo Holtappels benoemd tot Erekei

Tijdens de Keiologische Hogeskool hebben de Keiebijters op vrijdag 9 februari een hooggeleerde Erekei benoemd. D’n Uuper van de Akademia Keioologika, Udo Holtappels, is opgenomen in het college van Erekeien. Udo Holtappels vertrekt na elf jaar Uuper-schap en geeft het stokje over aan Willem Valkenburg.

Udo Holtappels, geboren en getogen in Helmond en nu benoemd tot Erekei, is een echte ambassadeur van Helmond. Hij studeerde Nederlandse Taalkunde in Nijmegen. Hij was docent Nederlands als tweede taal, recensent cabaret, muziek en toneel. Verder speelt hij piano en orgel in tributebands en schrijft hij muziek en tekst bij Stichting De Helmondse Musical. Met gezelschap Schone Schijn gooide hij in 1993 hoge ogen op het Leidsch Cabaret Festival.

Groep5700

Mede dankzij de creatieve inbreng van deze Chief Storytelling Officer van communicatieadviesbureau Groep5700 staan de Oudejaarsconference, de Stardusters, Chat, het Ondernemerscafé en het promotiefilmpje over ‘Helmond met een glimlach’ in ieders geheugen gegrift. Als medebedenker van de slogan Helmond een glimlach in Brabant bewijst hij volgens de Keiebijters dat het promoten van onze mooie stad bij hem in het bloed zit. “Wij zijn er trots op om Udo Holtappels in het college van Erekeien te hebben mogen opnemen”, aldus de Keiebijters.

Foto’s: HarrieFotografie

Dit vind je misschien ook leuk
Lisa-na-ZWverlof-blog
Afgelopen maandag was voor mij een dag vol tranen. Een dag waarop ik mijn 3-maanden jonge dochtertje voor het eerst wegbracht naar haar trotse opa en oma voor de eerste echte oppasdag! Snikkend in de auto, op naar Aarle-Rixtel, want ik mag weer aan de slag! Lichtelijk gespannen gingen mijn mondhoeken voorzichtig over naar een glimlach. Wat staat me allemaal te wachten op kantoor? Welke projecten mag ik straks induiken? Zullen mijn collega’s me wel gemist hebben? Bij het binnentreden op kantoor wist ik genoeg… de roze slingers en borden...
Pantein-8062-scaled
Wat levert een campagne mij exact op? Die vraag krijgen we vaker! Niet altijd kunnen we meten wat bijvoorbeeld een storytellingtraject in harde cijfers oplevert. Maar voor onze campagne voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt kunnen we dat wel. Met gepaste trots delen wij onze resultaten.