Skip to content

Afgelopen maandag was voor mij een dag vol tranen. Een dag waarop ik mijn 3-maanden jonge dochtertje voor het eerst wegbracht naar haar trotse opa en oma voor de eerste echte oppasdag! Snikkend in de auto, op naar Aarle-Rixtel, want ik mag weer aan de slag! Lichtelijk gespannen gingen mijn mondhoeken voorzichtig over naar een glimlach. Wat staat me allemaal te wachten op kantoor? Welke projecten mag ik straks induiken? Zullen mijn collega’s me wel gemist hebben? Bij het binnentreden op kantoor wist ik genoeg… de roze slingers en borden met “Welkom thuis, Lisa!” vertelden me dat ik weer helemaal terug was waar ik moest zijn. Nieuwe opdrachten en een nieuwe Lisa! Heerlijk thuiskomen zo.

Tijdens mijn verlof hebben collega’s op de vloer ontzettend hard gewerkt aan projecten die inmiddels succesvol zijn afgerond of die nog voortgezet worden. Op afstand maakte ik het live-gaan mee van de nieuwe website van CYS, Looxz en IVO Deurne en heb ik social media posts van Lucas Gassel, DUB en Innovatiehuis de Peel bewonderd. Vol trots zat ik achter mijn werklaptop die ik stiekem af en toe toch nog opende om een beetje op de hoogte te blijven. 😉

En nu?

Als eerste ben ik bijgepraat over afgeronde projecten, overgedragen klussen en de pitches waar we momenteel aan meedoen. Ik ben weer helemaal bij! Als een projectmanager hoort te doen, ga ik er dit najaar weer voor zorgen dat de projecten in het najaar op rolletjes lopen. Ik zorg ervoor dat álles achter de schermen geregeld wordt, dat social media kanalen gevuld worden, dat klanttevredenheidsonderzoeken worden uitgevoerd, dat merkstrategieën geschreven worden en dat klantreviews verbeteren (en überhaupt meer geschreven worden). Ik heb er zin in!

Lisa de Beer
Communicatie & Organisatie

Dit vind je misschien ook leuk
Opn.-042
Kunnen jullie voor ons een huisstijlhandboek maken, zodat we ons logo altijd op dezelfde manier gebruiken? Dat was de vraag die we kregen van orthopedisch schoenenfabrikant CYS (voorheen Choose Your Shoes). Onze vormgever Jørgen ging erop af. Al snel had hij door dat de vraag achter de vraag, veel verder ging.
Ingrid-Marloes-5700
Leuk, fantastische content, maar wanneer kom je nou tot de beste content? En wat zijn veelgemaakte fouten? We moeten onze lezers activeren, raken, ze beïnvloeden, betrokken maken. Onderdeel uitmaken van hun levens, hun dagelijkse timeline, hun gesprekken. We lazen vorig jaar Epic Content van goeroe Joe Pulizzi. Dit zijn z’n belangrijkste tips, aangevuld met onze opmerkingen. Fantastische content De zes principes van fantastische content: Voorzie in een behoefte. Je content moet van nut zijn voor je klant, een vraag beantwoorden of een probleem oplossen. Dat is belangrijker dan vertellen over...