Skip to content
Fijne feestdagen

Wanneer je een creatieve kerstboodschap op je socials wil plaatsen…

Ingrid: Slay die kerst! ๐Ÿ’…๐Ÿผ
Udo: Overal is een Nederlands woord voor๐Ÿ‘จ๐Ÿผโ€๐ŸŽ“
Jorgen: En zeker geen GenZ, dat snapt nรญemand โ“
Lisa: Mรฉt Engelse woorden รฉn โœจ๐‘ป๐’‰๐’† ๐‘ช๐’‰๐’“๐’Š๐’”๐’•๐’Ž๐’‚๐’” ๐’”๐’‘๐’Š๐’“๐’Š๐’• โœจ
Frederique: Stelletje boomers… ๐Ÿ™„
Kim: Ja Lisa, dat is leuk! ๐Ÿชฉ
Eline: โ€ฆ *zucht* ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿผโ€๐Ÿ’ป

๐‚๐จ๐ง๐œ๐ฅ๐ฎ๐ฌ๐ข๐ž: ๐…๐ข๐ฃ๐ง๐ž ๐Ÿ๐ž๐ž๐ฌ๐ญ๐๐š๐ ๐ž๐ง ๐ž๐ง ๐ž๐ž๐ง ๐ ๐ž๐ฅ๐ฎ๐ค๐ค๐ข๐  ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ“!

Dit vind je misschien ook leuk
Groep 5700 Team
Dat vroegen de multidisciplinaire studententeams van het Learning Lab die ons nieuwe kantoor bezochten. Met 6 verschillende medewerkers, krijg je ook 6 verschillende verhalen. Maar voor wie ons (nog) niet zo goed kent: dit doen wij! Contentspecialist Ingrid: ‘Wij zijn het leukste communicatiebureau van Helmond!’ Communicatiespecialist Frederique: ‘Bij ons kun je terecht voor strategisch advies, maar ook voor praktische communicatiemiddelen.’ Vormgever Jorgen: ‘Opdrachtgevers komen vaak binnen met de vraag voor een nieuw logo, een website of een brochure.’ Chief Storytelling Officer Udo: ‘Bij alles wat we doen staan verhalen centraal....
Coca-cola,Christmas,Truck,Visits,Preston,On,The,2nd,Day,Of
Storytelling biedt ruimte om een gewenste identiteit aan te nemen en een gevoel te creรซren bij de doelgroep. Intern geeft het richting aan een organisatie. Het zorgt dat alle medewerkers hetzelfde verhaal uitdragen en de bijbehorende cultuur beleven.ย Extern focust storytelling niet zo zeer op directe verkoop, maar neemt het publiek mee in het verhaal en de gevoelswereld van het merk. De Coca-Cola-kerstman is een goed voorbeeld. De Coca-Cola-kerstman Coca-Cola speelde een grote rol in het ontstaan van ons huidige beeld van de Kerstman. In de jaren โ€™30 zocht de frisdrankfabrikant...