Skip to content
10 juni 2022

Lisa en Frederique zijn de afgelopen tijd hard bezig geweest om verschillende evenementen van Savant Zorg te organiseren. Savant wilde namelijk een aantal inspiratiedagen én een symposium om Samen in Beweging te gaan en het Rijnlands Werken onder de aandacht te brengen.

Het Rijnlands Werken nam de Regiegroep van Savant vooral op zich. Aan ons de taak om de perfecte locaties te zoeken, het concept voor het symposium uit te werken, uitdagende workshops vast te leggen, een aanmeldpagina te ontwikkelen en natuurlijk bij te houden en de doorloop van de evenementen zo te regelen dat iedereen precies wist wat hem of haar stond te wachten.

 

De inspiratiedagen vonden plaats in de creatieve en open omgeving van Green Valley Estate Jurriaan Cals en Jaap Peters namen de medewerkers van Savant mee in het werken volgens het Rijnlandse gedachtegoed. Regie in eigen handen dus!

Het Symposium vond plaats in de Human Campus. Door een fijne samenwerking verliep ook dit op rolletjes en hebben de deelnemers mogen genieten van een aantal workshops. Zo werd er hard gelachen tijdens de lachworkshop, getekend en gebrainstormd, muziek gemaakt, werden er bergen verzet en zijn deelnemers mee bij het improvisatietheater waarbij vakmensen kunnen, durven en mogen improviseren tijdens hun werk (en daarbuiten).

 

Het waren in totaal 7 geslaagde dagen waarbij het Rijnlandse gedachtegoed in beweging is gezet. 24 juni sluit Savant nog af met een mooi feest voor al hun vakmensen en komende jaren blijven zij elkaar inspireren over het Rijnlandse gedachtegoed. Veel plezier allemaal!

Wil jij voor jouw organisatie ook een (reeks) evenementen organiseren of heb je een andere vraag op organisatie en/of communicatiegebied? Neem dan gerust contact op!

Dit vind je misschien ook leuk
10-jaar-5700
Wat een geweldig feest was het. Groep5700 bestaat tien jaar en dat vierden we op 8 juni bij Los op ’t Veld, een popup-restaurant in een weiland vlakbij ons kantoor. Zo’n 150 gasten hebben met ons genoten van goed eten, een inspirerend verhaal van Jan Driessen, een loterij met een knipoog (maar wel hele mooie prijzen!) en veel gezelligheid. Een hele mooie herinnering! Wij bedanken iedereen die erbij was. Op naar de volgende tien jaar!  
Coca-cola,Christmas,Truck,Visits,Preston,On,The,2nd,Day,Of
Storytelling biedt ruimte om een gewenste identiteit aan te nemen en een gevoel te creëren bij de doelgroep. Intern geeft het richting aan een organisatie. Het zorgt dat alle medewerkers hetzelfde verhaal uitdragen en de bijbehorende cultuur beleven. Extern focust storytelling niet zo zeer op directe verkoop, maar neemt het publiek mee in het verhaal en de gevoelswereld van het merk. De Coca-Cola-kerstman is een goed voorbeeld. De Coca-Cola-kerstman Coca-Cola speelde een grote rol in het ontstaan van ons huidige beeld van de Kerstman. In de jaren ’30 zocht de frisdrankfabrikant...