Skip to content
Groep 5700 Team

Dat vroegen de multidisciplinaire studententeams van het Learning Lab die ons nieuwe kantoor bezochten. Met 6 verschillende medewerkers, krijg je ook 6 verschillende verhalen. Maar voor wie ons (nog) niet zo goed kent: dit doen wij!

  • Contentspecialist Ingrid: ‘Wij zijn het leukste communicatiebureau van Helmond!’
  • Communicatiespecialist Frederique: ‘Bij ons kun je terecht voor strategisch advies, maar ook voor praktische communicatiemiddelen.’
  • Vormgever Jorgen: ‘Opdrachtgevers komen vaak binnen met de vraag voor een nieuw logo, een website of een brochure.’
  • Chief Storytelling Officer Udo: ‘Bij alles wat we doen staan verhalen centraal. Door jouw unieke verhaal te vertellen, zorgen we ervoor dat mensen jou, je bedrijf, je organisatie of je doel niet snel vergeten.’
  • Projectleider Lisa: ‘Binnen onze groep heeft iedereen zijn eigen specialisme. Dat zijn: communicatie, vormgeving, contentcreatie, storytelling, gedragsverandering en evenementenorganisatie.’
  • Office manager Eline: ‘En we heten Groep5700, omdat we werken voor de leukste bedrijven en organisaties uit Helmond en omgeving!’

Onze partner, kamergenoot en specialist in sociale innovatie, Kim van Uden van Buro Boost, vult aan: ‘Al jaren werk ik prettig samen met Groep5700. Deze club heeft alle facetten van het communicatievak in eigen huis. Dát is de kracht van Groep5700!’

Meer weten over wie wij zijn en wat we doen? Loop dan ook eens bij ons binnen op de Brainport Human Campus. De deur staat altijd open!

Dit vind je misschien ook leuk
Zwitserse-Stijn
Op 2 januari begon ik 2019, samen met collega Lisa die ook nieuw is, bij Groep5700. Ik begon mijn carrière in de interne communicatie bij Philips, maakte de overstap naar marketing bij designmeubelmerk Artifort en werkte in mijn eigen dorp Geldrop als marketing- en communicatieadviseur bij Rabobank. Altijd had ik de wens om bij een bureau te werken en die komt in 2019 uit. Bij Groep5700 mag ik gaan doen wat ik het allerleukste vind: campagnes bedenken voor diverse klanten. Samen met jou wil ik op reis gaan om jouw...
Social,Influencer,Concept.,Media,Content,To,Grab,Like,From,Social
Ik mag er graag over praten, de Weapons of Influence van hoogleraar Psychologie en Marketing Robert Cialdini. Een naam die iedereen die werkt in de marketing en communicatie, intussen wel zou moeten kennen. In 2001 publiceerde hij zes universele principes van beïnvloeding. In het boek Influence beschrijft Cialdini zes wetenschappelijk bewezen verleidingsprincipes (ook wel bekend als Six Principles of Persuasion of Six Universal Truths of Influence) die ingezet kunnen worden om de bezoeker of klant te verleiden tot een bepaalde actie. Enorm boeiende materie. Interessant is dat de technieken allemaal toepasbaar zijn bij contentmarketing. Wederkerigheid...