Skip to content
Udo Holtappels benoemd tot Erekei

Tijdens de Keiologische Hogeskool hebben de Keiebijters op vrijdag 9 februari een hooggeleerde Erekei benoemd. D’n Uuper van de Akademia Keioologika, Udo Holtappels, is opgenomen in het college van Erekeien. Udo Holtappels vertrekt na elf jaar Uuper-schap en geeft het stokje over aan Willem Valkenburg.

Udo Holtappels, geboren en getogen in Helmond en nu benoemd tot Erekei, is een echte ambassadeur van Helmond. Hij studeerde Nederlandse Taalkunde in Nijmegen. Hij was docent Nederlands als tweede taal, recensent cabaret, muziek en toneel. Verder speelt hij piano en orgel in tributebands en schrijft hij muziek en tekst bij Stichting De Helmondse Musical. Met gezelschap Schone Schijn gooide hij in 1993 hoge ogen op het Leidsch Cabaret Festival.

Groep5700

Mede dankzij de creatieve inbreng van deze Chief Storytelling Officer van communicatieadviesbureau Groep5700 staan de Oudejaarsconference, de Stardusters, Chat, het Ondernemerscafé en het promotiefilmpje over ‘Helmond met een glimlach’ in ieders geheugen gegrift. Als medebedenker van de slogan Helmond een glimlach in Brabant bewijst hij volgens de Keiebijters dat het promoten van onze mooie stad bij hem in het bloed zit. “Wij zijn er trots op om Udo Holtappels in het college van Erekeien te hebben mogen opnemen”, aldus de Keiebijters.

Foto’s: HarrieFotografie

Dit vind je misschien ook leuk
Mobile,Phones,Background.,Pile,Of,Different,Modern,Smartphones.,3d
Gisteravond zat Fresku bij DWDD en hij vertelde een ontroerend en verontrustend verhaal. Hij was bij een optreden van Chris Rock en iedereen moest zijn telefoon inleveren. Het was jaren geleden dat hij met zo veel mensen in een ruimte was geweest zonder smartphone te gebruiken. En wat er gebeurde ontroerde hem. En mij ook.
Social,Influencer,Concept.,Media,Content,To,Grab,Like,From,Social
Ik mag er graag over praten, de Weapons of Influence van hoogleraar Psychologie en Marketing Robert Cialdini. Een naam die iedereen die werkt in de marketing en communicatie, intussen wel zou moeten kennen. In 2001 publiceerde hij zes universele principes van beïnvloeding. In het boek Influence beschrijft Cialdini zes wetenschappelijk bewezen verleidingsprincipes (ook wel bekend als Six Principles of Persuasion of Six Universal Truths of Influence) die ingezet kunnen worden om de bezoeker of klant te verleiden tot een bepaalde actie. Enorm boeiende materie. Interessant is dat de technieken allemaal toepasbaar zijn bij contentmarketing. Wederkerigheid...