Bouwen aan een duurzame relatie met Kusters

Bouwen aan een duurzame relatie met Kusters

    Na zware crisisjaren is de bouwsector weer helemaal tot bloei gekomen. Dat geldt ook voor de firma Kusters uit Deurne, een afbouwbedrijf dat gespecialiseerd is in duurzaam renoveren in opdracht van woningcorporaties. Begin 2018 werd Kusters door het moederbedrijf in de markt gezet en daar mochten wij aan bijdragen.

    Bij onze kennismaking met Kusters merkten we al snel dat het bedrijf op een positieve manier onderscheidend is van concurrenten. Dáár moesten we ons op richten, vonden we. We zagen ook dat Kusters geen traditioneel denkend bouwbedrijf is. Ze staan open voor vernieuwing. Voor verfrissende en moderne toepassingen van communicatie. Ze weten dat je er met goed kunnen bouwen alleen niet komt; dat kunnen meer bedrijven. Door goed te laten zien waar je in uitblinkt, kun je onderscheidend zijn. Want: de content die je deelt vormt mede je identiteit.

    De samenwerking met Kusters verloopt goed. We hebben vaak contact om elkaar te informeren, acties uit te zetten en de resultaten daarvan te bespreken. We schrijven, in goed overleg, wekelijks nieuwsberichten voor de website. En zorgen dat die berichten gelezen worden door distributie op LinkedIn en Twitter. Natuurlijk bekijken we de resultaten van onze acties. Die informatie gebruiken we om volgende berichten nóg beter te laten scoren.

    Gezien worden
    Samen zorgen we ervoor dat de contentkalender up-to-date blijft en dat we de juiste keuzes maken, zodat Kusters gezien wordt op de plaatsen waar Kusters gezien móét worden.

    Maanden later wordt het merk Kusters steeds beter zichtbaar. De aanvragen en opdrachten komen binnen. De fundering is gelegd; het is nu aan Kusters om verder te bouwen. En wij blijven doen waar wij goed in zijn: laten zien waar zij goed in zijn.

    Bouwen aan een duurzame relatie. Samen verder groeien. Dat doen we, met Kusters.