Bouwen aan een duurzame relatie met Kusters

Bouwen aan een duurzame relatie met Kusters

Na zware crisisjaren is de bouwsector weer helemaal tot bloei gekomen. Dat geldt ook voor de firma Kusters uit Deurne, een afbouwbedrijf dat gespecialiseerd is in duurzaam renoveren in opdracht van woningcorporaties. Begin 2018 werd Kusters door het moederbedrijf in de markt gezet en daar mochten wij aan bijdragen.

Bij onze kennismaking met Kusters merkten we al snel dat het bedrijf op een positieve manier onderscheidend is van concurrenten. Dáár moesten we ons op richten, vonden we. We zagen ook dat Kusters geen traditioneel denkend bouwbedrijf is. Ze staan open voor vernieuwing. Voor verfrissende en moderne toepassingen van communicatie. Ze weten dat je er met goed kunnen bouwen alleen niet komt; dat kunnen meer bedrijven. Door goed te laten zien waar je in uitblinkt, kun je onderscheidend zijn. Want: de content die je deelt vormt mede je identiteit.

De samenwerking met Kusters verloopt goed. We hebben vaak contact om elkaar te informeren, acties uit te zetten en de resultaten daarvan te bespreken. We schrijven, in goed overleg, wekelijks nieuwsberichten voor de website. En zorgen dat die berichten gelezen worden door distributie op LinkedIn en Twitter. Natuurlijk bekijken we de resultaten van onze acties. Die informatie gebruiken we om volgende berichten nóg beter te laten scoren.

Gezien worden
Samen zorgen we ervoor dat de contentkalender up-to-date blijft en dat we de juiste keuzes maken, zodat Kusters gezien wordt op de plaatsen waar Kusters gezien móét worden.

Maanden later wordt het merk Kusters steeds beter zichtbaar. De aanvragen en opdrachten komen binnen. De fundering is gelegd; het is nu aan Kusters om verder te bouwen. En wij blijven doen waar wij goed in zijn: laten zien waar zij goed in zijn.

Bouwen aan een duurzame relatie. Samen verder groeien. Dat doen we, met Kusters.

Jørgen Bijsterveld
Vormgeving

de-cirkel

Jørgen (spreek uit: Jurgen) probeert de wereld om hem heen mooier en kleurrijker te maken. Een idee te vertalen naar een goed, pakkend beeld dat voor zich spreekt, of een verhaal krachtiger maakt. Van website tot brochure, van autobelettering tot sfeervol podium en van poster tot video. En dat doet hij goed, al zeggen we het zelf: niet zelden regent het oh’s, ah’s en øh’s als Jørgen zijn artistieke creaties presenteert aan collega’s of opdrachtgevers.

Dat succes heeft ook een keerzijde. Regelmatig staan er collega’s aan zijn bureau met het verzoek een logo, beeldmerk of wat anders moois te ontwerpen voor hun zijproject. Maar ook dat doet Jørgen met liefde en plezier. Zo is hij dan ook weer.

Jørgens bagage

Jørgen studeerde fotografie en grafische vormgeving aan de Kunstacademie, speelt in verschillende regionale theaterproducties en wekelijks drie helften in het veteranenteam van RKPVV.

Neem gerust contact op met Jørgen:
jorgen@groep5700.nl
https://www.linkedin.com/in/jorgenbijsterveld/

Udo Holtappels
Communicatie & Storytelling

udo-aan-het-werkVerhalen zijn voor Udo een eerste levensbehoefte. Geen gladde juichverhalen vol clichés en managementjargon, maar échte verhalen. Verhalen die richting en inzicht geven, een worsteling laten zien en iets met de verteller en luisteraar doen. Van mooie verhalen worden Udo’s pupillen wijder. En dat niet alleen: hij weet alles uit die verhalen te halen door ze in te zetten als Storytelling-instrument. Hij is niet voor niets Chief Storytelling Officer (CSO). Maar wij mogen hem gelukkig aanspreken met zijn voornaam.

Udo’s achtergrond

Udo studeerde Nederlandse Taalkunde in Nijmegen. Hij was docent Nederlands als 2e taal, recensent cabaret, muziek en toneel. Verder is Udo Uupper bij de Keijologische Hogesckool, speelt hij piano en orgel in tributebands en schrijft hij muziek en tekst bij Stichting De Helmondse Musical.

Neem gerust contact op met Udo:
udo@groep5700.nl
https://www.linkedin.com/in/udoholtappels/

Marcel Zijp
Marketing

In zijn spaarzame vrije uren stapt onze bezige marketinggoeroe Marcel graag op zijn ultralichte racefiets om kilometers weg te trappen. En hoewel hij zijn stalen carbon ros meestal over de vlakke Brabantse wegen stuurt, gaat zijn hart sneller kloppen van klimmen. Hij wil namelijk altijd boven op die berg komen. Niet alleen, maar samen met de klanten van Groep5700. Maar om op een hoger niveau te komen, moet je keuzes maken en belangrijke vragen beantwoorden. Wat is nu echt belangrijk? Wat vraagt de markt nu en in de toekomst van ons? Welke keuzes maken we? Duidelijkheid bieden, richting geven en vasthouden. Samen bergop gaan. Eigenlijk is het net wielrennen.

marcel

Marcels achtergrond

Marcel studeerde bedrijfskunde en zootechniek in Wageningen en later (inter)nationale marketing en MBA. Hij werkte voor Groep5700 bij bedrijven in pharma en food als verantwoordelijke voor sales, marketing en later algemeen management.

Neem gerust contact op met Marcel:
marcel@groep5700.nl
https://www.linkedin.com/in/marcel-zijp-81a2736/

Heidi Geven
Communicatie & Organisatie

heidi-gevenEigenlijk is er maar weinig wat onze goedlachse duizendpoot Heidi niet ligt. Ze geniet ervan om van niets, of slechts een vaag idee of oriënterende vraag, écht iets te maken waardoor een organisatie een stap verder zet. Nadenken over de geschikte aanpak, op strategisch niveau kijken naar keuzes, van één en één drie maken en uiteindelijk bij de gewenste situatie uitkomen. Ambities waarmaken, dromen verwezenlijken. Doelen bereiken doet ze het liefst samen, in goede harmonie. Verbinden is haar toverwoord!

Heidi wordt er oprecht blij van als ze progressie en enthousiasme ziet. Bijzonder mooi vindt ze ook de Rabobank Clubkas Campagne. Het maakt haar trots – en dat is volkomen terecht – dat we een lokaal concept konden uitrollen in het hele land, waardoor nu overal verenigingen en stichtingen hun dromen kunnen waarmaken. Zo brengen we ook het lokale maatschappelijke leven een stap verder. Met iets dat zo klein begonnen is! Heel, héél mooi!

Heidi’s bagage

Heidi studeerde PR & Voorlichting en daarna Beleid, Communicatie en Organisatie. Heidi werkte onder andere bij de Rabobank als manager Communicatie en Coöperatie. Ze schreef een boek over de oorlogsjaren van haar schoonvader, is lid van de Raad van Toezicht bij Stichting De Eenbes en examinator bij de Fontys-opleiding Marketing & Communicatie.

Ingrid Verhagen
Communicatie & Organisatie

Ingrid is AAN. Zowel on- als offline maakt zij organisaties maximaal zichtbaar. Door het opzetten van een campagne, het schrijven van creatieve content voor social of het organiseren van een event.

Nieuwsgierig als ze is wil zij klanten graag goed leren kennen om hen te begeleiden op hun reis. Dat doet ze dan ook vol enthousiasme. Ingrid grijpt jouw vraag met twee handen aan en delivert.

 

Ingrids bagage

Ingrid studeerde Communicatie (BA) aan de Fontys in Eindhoven. Als geboren en getogen Eindhovense begon ze haar carrière bij Philips als interne communicatieprofessional. Hierna maakte zij de overstap naar marketing bij designmeubelmerk Artifort. Ingrid kent de regio goed door haar laatste rol als marketing en communicatie adviseur bij Rabobank Dommelstreek.

Eline Bergshoeff
Office Manager

Waar zou Groep5700 zijn zonder Eline? We hopen dat we nooit serieus over het antwoord op die vraag hoeven na te denken. Volgens haar LinkedIn-profiel is Eline Office Manager, maar neem gerust van ons aan: ze is véél meer dan dat. Ze weet alles over de Rabobank Clubkas Campagne, doet de personeelszaken, houdt de financiën bij, koopt in, weet alles van voeding en paarden, zorgt voor vers fruit en regelt nog allerlei zaken die niet direct binnen de eerdergenoemde categorieën horen.

Elines achtergrond

Eline ging na het vwo in Middelburg twee jaar naar Schoevers in Rotterdam. Ze heeft daar de opleiding Directiesecretaresse en Europees Secretaresse-Marketing afgerond. Eline werkte voor haar start bij Groep5700 als directiesecretaresse voor diverse bedrijven in de financiële dienstverlening, waaronder Rabobank en Interpolis Kredietverzekeringen.

Neem gerust contact op met Eline:
eline@groep5700.nl
https://www.linkedin.com/in/eline-bergshoeff-042a6818/

Dorien Braakman
Communicatie & Storytelling

dorienDorien houdt erg van verhalen. Ze vertelt ze graag en met passie, maar haalt ze ook graag op. Bijvoorbeeld bij de opdrachtgever waar ze twee dagen per week zit. Naar die verhalen luistert ze niet alleen omdat ze oprecht geïnteresseerd is; ze zet ze ook op een strategische manier in, bijvoorbeeld als Storytelling-instrument.  En dat werkt! Met die verhalen maakt ze de missie, visie en strategie tastbaar. Intern en extern. Zo haalt ze het maximale uit de verhalen die haar ter ore komen.

Doriens bagage

Dorien haalde haar propedeuse Franse taal- en letterkunde en haar doctoraal/master Europese Studies aan de Universiteit van Amsterdam. Ze deed ruim elf jaar ervaring op in Sales en in Trade Marketing Horeca & Evenementen bij Bavaria. Zo.

 

Marloes Kooter
Marketing en Communicatie

Marloes laat graag van zich horen. Vooral letterlijk; als frontvrouw van de coverband Millers Inc. en haar nieuwe ensemble, waar ze de sterren van de hemel zingt. Ingetogen en gevoelige luisterchansons, maar ook songs met scheurende gitaren die uitnodigen tot meebrullen en -springen.

Bij Groep5700 is Marloes minstens net zo veelzijdig als op het podium. Vraagstukken op het gebied van marketing en communicatie? Doorontwikkeling van de Clubkas Campagne? Gefundeerde plannen maken? Kom maar op! Je kunt het zo gek niet bedenken of Marloes zet er haar tanden in. En ze laat niet los tot het resultaat haar als muziek in de oren klinkt.

Marloes’ bagage

Marloes studeerde Theater-, film en televisiewetenschappen in Utrecht en daarna Communicatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze schreef mee aan een boek over focusgroeponderzoek. Marloes heeft jarenlange ervaring als marketing- communicatiemedewerker in het bedrijfsleven.

img_8369

 

Mirte Bouwmans
Communicatie & Contentmarketing

Mirte helpt organisaties graag bij het implementeren van verandering, zonder het verandering te noemen. Ze houdt van innovatie en vernieuwen, met name op het gebied van online kennisdeling, samenwerking en (content)marketing. Tijdens projecten is ze altijd bezig met verbinden en combineren om zo alles eruit te halen wat erin zit. Het liefst nog iets meer. Als organisaties stappen zetten dankzij Mirtes inbreng, zie je haar groeien. Naast strategisch advies geeft ze regelmatig workshops over het optimaliseren van een customer journey en content marketing.

Achtergrond

Mirte studeerde Tekst en Communicatie (BA) en Bedrijfscommunicatie en Digitale Media (MA) aan de Universiteit van Tilburg. Na haar studie is ze gaan werken in de ICT. De koppeling mens – digitaal heeft altijd centraal gestaan in haar werk. Zo heeft ze bijvoorbeeld onderzoek gedaan naar en een boek geschreven over de impact van digitalisering op organisaties.

Neem gerust contact op met Mirte:
mirte@groep5700.nl
https://www.linkedin.com/in/mirtebouwmans/

Lisa de Beer
Communicatie & Organisatie

Graag stellen we je voor aan onze nieuwste aanwinst, duizendpoot en creatieveling Lisa. Na enkele jaren ervaring in de evenementenbranche komt ze ons team versterken met veel diversiteit, gezelligheid en passie voor organiseren, communicatie en social media. Met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid staat ze in de startblokken om nieuwe projecten en uitdagingen aan te gaan voor verschillende partijen waar Groep5700 zich voor inzet.

Lisa’s bagage

Lisa heeft Commerciële Economie (Marketing Management) gestudeerd aan Fontys Hogescholen in Eindhoven. Na haar afstuderen heeft ze zich bij Rabobank aangesloten om het webcare team een nieuwe impuls te geven. Daarna is ze de eventbranche ingerold en heeft ze in binnen- en buitenland op de mooiste locaties zakelijke evenementen georganiseerd en uitgevoerd van A tot Z.