Ons verhaal

In 2006 kwamen Jorgen Bijsterveld, Marcel Zijp en Udo Holtappels voor het eerst bij elkaar. In de Kloosterweide, bij Jorgen thuis. Een vormgever, een marketeer en een conceptontwikkelaar. Ze kenden elkaar nauwelijks, maar het klikte onmiddellijk tussen de drie. Denkers, maar bovenal ook doeners! Daar, op die dag, werden de contouren getekend van Groep5700 (foto: de opening). Heidi Geven versterkte het trio en zorgde voor de verbinding en organisatiekracht.

Doel: bedrijven beter maken in de regio Helmond (5700). De wereld verandert sneller dan ooit, dus anders denken en kordaat handelen is hard nodig. Stroomlijnen, structuur en duidelijkheid bieden, uitgaan van de behoeftes van de markt. Richting geven met een strategie die werkt; logische verbeteringen doorvoeren en vervolgens stap voor stap naar basiskamp en verder.

Groep5700 zet marketing, communicatie en vormgeving geïntegreerd in: ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Welke koers gaan we varen? Wat is het verhaal van een organisatie? Communicatie is dé kritische succesfactor in veranderingen. Hoe nemen we het publiek met zorgvuldig gecreëerde verhalen mee in de gevoelswereld van een merk? Hoe wordt iemand klant en vervolgens zelfs ambassadeur?

Meer specialisten kwamen het team versterken. Marloes van der Loo, Eline Bergshoeff, Dorien Krepel, Marloes Kooter, Mirte Bouwmans en Matthijs Lodewijks. Wij gaan voor de optimale expeditie en die is pas een succes als wij met de opdrachtgever bovenop de berg staan, met alle expeditieleden!